Vanliga frågor

Här har vi samlat våra vanligaste frågor och svar så att du som kund snabbt kan hitta den information du söker. Om du inte hittar svaret på din fråga är du alltid välkommen att kontakta oss via telefon eller e-post.
Hur handlar jag på Scandinavian Shine?

För att handla hos oss, välj de produkter du vill köpa, lägg dem i din varukorg och följ sedan instruktionerna i kassan. Du kan betala via olika betalningsalternativ, och vi levererar till din adress.

Vi levererar över hela Sverige och till våra nordiska grannar, inklusive Norge, Finland, Danmark och Baltikum.

Leveranstiden är normalt 1–3 arbetsdagar beroende på din plats och beställningens detaljer. Om det uppstår några förseningar kommer du att informeras.

För att se dina önskelistor och din köphistorik, logga in på ditt konto och gå till din profil. Där hittar du alla dina tidigare beställningar och sparade produkter.

Alla priser på vår webbplats inkluderar moms, så du ser alltid slutpriset när du handlar.

Om du inte är nöjd med din produkt, vänligen kontakta oss så snart som möjligt via kundtjänst. Vi erbjuder retur- och reklamationshantering enligt vår policy, och vi kommer att se till att din fråga hanteras så snabbt som möjligt.

Alla säkerhetsdatablad för våra kemiska produkter finns tillgängliga på produktsidan under fliken "Dokument" eller kan begäras genom att kontakta vår kundtjänst.